TREND U 2024 – PISTACIJA
U posljednje vrijeme možda ste primijetili da je pistacija posvuda – od kave s pistacijama, kroasana punjenih pistacijama pa i kućnih dekora u bojama pistacije.
U trenutku kada vaša vitrina postane prepuna ukusnih proizvoda, sigurno se pitate što je sljedeće što možete učiniti kako biste privukli nove kupce?
Evo nekoliko savjeta.
1.Stvorite ugodne mirise
Osjetilni marketing je onaj koji putem emocija čini ljude sklonijima kupnji proizvoda ili usluge. 75% emocija koje generiramo tijekom dana su preko osjeta mirisa, a ne vida, tvrdi autor knjige “Brand Sense” Martin Lindstrom. Stoga, kad god je to moguće, ne zatvarajte vrata prostorija u kojima se nešto fino peće te privucite ljude da zastanu i oduševe se vašom ponudom.
2. Smiješne poruke koristite kao poziv za ulazak
Mnogi kafići i pekare na ulazu, stavljaju razne natpise. To je jedna od onih radnji koja ne zahtijeva puno ulaganja, ali je vrlo učinkovita. K tome, ako je napisana poruka dojmljiva i zabavna, ljudi na ulici neće previše dvojiti pri ulasku.
3.Dobro objasnite proizvode
Ako želite ponuditi npr. čokoladnu tortu, ponudite više informacija o njoj. Istaknite ju posebnim znakovima koji govore o njezinom sastavu i budite uvijek spremni ispričati kako je pripremljena.
4. Ponudite degustacijske zalogaje
Ponekada je najbolji poticaj za kupnju proizvoda jednostavno ga isprobati. S vremena na vrijeme, osigurajte svojim kupcima da mogu kušati neku od delicija dok biraju što će ponijeti kući. To je jedna od onih gesta koja ne košta puno, a koju će svaki kupac cijeniti.
5. Dobro upravljajte svojim društvenim medijima.
Kažu da danas, ako ne komuniciraš ono što radiš, to je kao i da ne postojiš. Stoga je važno da vaši društveni mediji budu usklađeni s onim što radite i nudite.
6.Budite kreativni i ponudite nove proizvode
Ponekada, da bi privukli pozornost, morate iskušati kupce. Kako to učiniti? Zasigurno, s novim proizvodima ili receptima koje još ne poznaju, a koji ih zaintrigiraju i pobude njihovu znatiželju. Danas je to zapravo lakše nego ikad budući da postoje mnogi proizvodi koji kombiniraju tradicionalne okuse s novim formulama i vrlo su atraktivni.
Jedan od takvih proizvoda u našoj ponudi je biskvit od šumskog voća, Red forest fruit cake, čiji je okus obogaćen ekstraktom hibiskusa. Može služiti kao biskvitna podloga mnogim tortama, ali od njega možete napraviti muffine, cupcakes, keksiće, brownije i mnoge druge proizvode. Još jedan eye-catching proizvod je biskvit sa zelenim čajem, Green matcha tea cake, koji sadrži zeleni čaj. U njemu je savršeno izbalansiran udio šećera i predivne arome. Izvrsna je podloga za eksluzivne torte, mono porcije, ali i odlična baza za izradu keksića.
U posljednje vrijeme možda ste primijetili da je pistacija posvuda – od kave s pistacijama, kroasana punjenih pistacijama pa i kućnih dekora u bojama pistacije.
Credi Cream Fix je novost u asortimanu naših proizvoda. Krasi ga vrlo jednostavna i brza priprema s vodom i velikom prednosti što se u procesu ne stvaraju mjehurići. Također...
Što je torta bez kremaste, buttercream glazure? Po definiciji, buttercream, odnosno krema od maslaca je najčešća vrsta glazure, nadjeva i ukrasa za torte i kolače. Omiljena među slastičarima, tradicionalno se izrađuje...